تعداد تصاویر گوگل ارث شامل فرودگاه جهت شناسایی با روشهای کانولوشن - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

تعداد تصاویر گوگل ارث شامل فرودگاه جهت شناسایی با روشهای کانولوشن

0 امتیاز
با سلام من قصد دارم در تصاویر گوگل ارث با روشهای کانولوشن فرودگاه ها را تشخیص بدهم. حال سوالی دارم که جهت آموزش کافی و مناسب شبکه عصبی ام چه تعداد تصاویر گوگل ارث شامل فرودگاه های دنیا باید دانلود کنم و استفاده کنم؟ تا شبکه ام بخوبی شکل هندسی فرودگاه ها را یاد بگیرد و دقت بخش آموزش و نهایتا دقت کل شبکه بطور مطلوبی افزایش یابد؟

لطفا اگر مقاله یا سایت مناسبی چه داخلی یا خارجی می شناسید معرفی کنید حتما خیلی فوری و واجب
سوال شده فروردین 30, 1397  بوسیله ی matlabhosein (امتیاز 90)   12 36 39
مشخص نیست!!
 کدام فریم ورک
 کدام زبان
 کدام شبکه
 کدام پلت فرم
با سلام جناب مهندس ساتکی عزیز بنده در نرم افزار متلب با روشهای شبکه عصبی کانولوشن میخواهم کار کنم و قاعده و راهنمایی برای تعداد تصاویر گوگل ارث شامل فرودگاه جهت آموزش مناسب شبکه عصبی میخواهم بدانم که اگر مقاله یا منبع مناسبی در این زمینه می شناسید لطفا معرفی کنید

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام.

پیدا کردن نواحی یا همان object detection .برای اینکار می تونید از شبکه R-CNN استفاده کنید که تو متلب هم وجود داره .مدل از قبل آموزش دیده ای را که به طور مثال با cifar10 ساخته شده را دانلود کنید و سپس روی آن عملیات fine tuning یا همان transfeer learning را انجام بدید در ابتدا دو لایه آخر را learning rate آنها را مقدار بدید و بقیه لایه ها را freeze کنید چون یک آبجکت دارید دقت خوبی خواهید داشت اگر باز از دقت راضی نبودید می تونید لایه بیشتری رو هم Learning rate ش را باز کنید.

پاسخ داده شده فروردین 30, 1397 بوسیله ی مصطفی ساتکی (امتیاز 21,998)   24 34 75
...