tensorflow serving with only checkpoint files - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

tensorflow serving with only checkpoint files

0 امتیاز
سلام

دوستان اگر فقط فایل های checkpoint یک مدل را داشته باشیم یعنی برنامه کدنویسی ساختار مدل را نداشته باشیم بجای این فایل .meta آن را داشته باشیم :

۱- میتواینم آموزش را ادامه بدهیم برای دیتاست خودمون؟

۲- میتوانیم برای tensorflow serving بکار ببریم؟

۳ - برای اینکه از tensorflow serving api استفاده کنیم آیا لازمه که به فرمت tensorflow serving تبدیل به pb. کنیم یا اینکه همان خروجی pb . infrence foze graph هم جواب میده ؟ چون جایی دیدم که نوشته بود بهتره برای استفاده از tensorflow serving بصورت tf.saved_model.bulder ....  مدا را ذخیره کنید نه بصورت tf.tarin.Saver() درسته ؟
سوال شده آذر 7, 1398  بوسیله ی minimax (امتیاز 78)   5 20 27

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ
سلام. برای پاسخ به سوالات شما:
 
1- بله، اگر فایل‌های checkpoint یک مدل را داشته باشید، می‌توانید آموزش را ادامه دهید. برای این کار، باید مدل را با استفاده از فایل checkpoint بارگذاری کنید و سپس با داده‌های جدید آموزش دهید.
 
2- بله، می‌توانید مدل را برای TensorFlow Serving استفاده کنید. برای این کار، باید مدل را به فرمت مناسب برای TensorFlow Serving تبدیل کنید.
 
3- برای استفاده از TensorFlow Serving API، باید مدل را به فرمت SavedModel تبدیل کنید. این فرمت شامل یک pb فایل (که ساختار مدل را توصیف می‌کند) و یک یا چندین فایل variables (که وزن‌های مدل را ذخیره می‌کند) است. 
 
به طور کلی، استفاده از `tf.saved_model.builder` برای ذخیره‌سازی مدل‌ها توصیه می‌شود زیرا این روش سازگاری بیشتری با TensorFlow Serving دارد. در حالی که `tf.train.Saver()` فقط وزن‌های مدل را ذخیره می‌کند و برای بارگذاری مدل برای پیش‌بینی، باید ساختار مدل را به صورت جداگانه تعریف کنید.
پاسخ داده شده خرداد 30, 1402 بوسیله ی farshid_siyah (امتیاز 1,463)   3 11 16
انتخاب شد شهریور 8, 1402 بوسیله ی مصطفی ساتکی
...