دانلود مدل پایتورچ - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

دانلود مدل پایتورچ

0 امتیاز
زمانیکه ما نوغ مدل کلاسفیکشین را مشخص کنیم اگر مدل در کامپیوتر ما دانلود نشده باشه پایتورچ شروع می کنه این مدل را دانلود می کنه این فایل ها در چه مسیری در ویندوز ذخیره میشه آیا امکان تغییر مسیر هم وجود دارد؟
سوال شده تیر 3, 1402  بوسیله ی Lori3 (امتیاز 857)   11 36 106

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ
هنگامی که PyTorch بر روی ویندوز یک مدل را دانلود می کند، به طور معمول آن را در پوشه کش کاربر فعلی ذخیره می کند. مکان دقیق این پوشه به سیستم عامل و حساب کاربری وابسته است، اما مسیر معمول در ویندوز به صورت زیر است:
 
 
C:\Users\{username}\.cache\torch\hub\checkpoints\

 

 
برای تغییر این مسیر در ویندوز، می توانید قبل از اجرای کد PyTorch خود متغیر محیطی `TORCH_HOME` را به پوشه دلخواه تنظیم کنید. به عنوان مثال، می توانید پنجره دستورالعمل یا PowerShell را باز کرده و دستور زیر را تایپ کنید:
 
 
setx TORCH_HOME "C:\my\new\directory"

 

 
این دستور متغیر محیطی `TORCH_HOME` را به پوشه مشخص شده تنظیم می کند. شما می توانید رشته `"C:\my\new\directory"` را با مسیر پوشه ای که می خواهید مدلهای PyTorch را در آن ذخیره کنید، جایگزین کنید. پس از تنظیم متغیر محیطی، می توانید کد PyTorch خود را اجرا کنید و PyTorch مدلها را در پوشه جدید مشخص شده توسط `TORCH_HOME` دانلود و ذخیره می کند.
 
همچنین، می توانید مسیر را به تابع `torch.hub.load()` هنگام بارگیری مدل PyTorch انتقال دهید. به عنوان مثال، می توانید به صورت زیر عمل کنید:
 
import torch

model = torch.hub.load('pytorch/vision', 'resnet18', pretrained=True, model_dir='C:/my/new/directory')

 

 
در این مثال، آرگومان `model_dir` مسیری را مشخص می کند که مدل PyTorch در آن ذخیره خواهد شد. شما می توانید رشته `"C:/my/new/directory"` را با مسیر پوشه ای که می خواهید مدلهای PyTorch در آن ذخیره شوند، جایگزین کنید.
پاسخ داده شده تیر 3, 1402 بوسیله ی عباس مولایی (امتیاز 2,754)   1 5 13
انتخاب شد شهریور 8, 1402 بوسیله ی farnoosh
...