یک header بسازید داخل قسمت .h تعریف توابع رو بزارید و داخل فایل .cpp بدنه رو پیاده سازی کنید و هر جا که خواستید هدر رو include کنید و استفاده کنید .
برای نمونه :
فایل test.h
#ifndef TEST_H
#define TEST_H
namespace my_namespace
{
class A
{
public:
A();
void f();
};
void free_func();
}
#endif // TEST_H
فایل test.cpp
#include <iostream>
#include "test.h"
namespace my_namespace
{
A::A(){
std::cout << "IN constructor \n";
}
void A::f()
{
std::cout << "In class A f function\n";
}
void free_func()
{
std::cout << "In free function\n";
}
}
فایل main.cpp
#include "test.h"
int main() {
my_namespace::A a;
a.f();
my_namespace::free_func();
}
نمونه پروژه ویژوال استودیو : https://www.dropbox.com/s/y3em66tf1vbfu0i/my_namespace.rar?dl=0