استفاده gpt3 به صورت کاربردی - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

استفاده gpt3 به صورت کاربردی

0 امتیاز
سلام به نظر شما GPT 3 را در چه  کسب و کاری می توان استفاده کرد؟
سوال شده شهریور 25, 1401  بوسیله ی tara_s (امتیاز 140)   3 15 20

1 پاسخ

0 امتیاز
 
بهترین پاسخ
GPT-3 یا نسل سوم ترانسفورماتور از پیش آموزش دیده مولد، یک ماشین شبکه عصبی است. GPT-3 یک پیش بینی متن است. با توجه به یک متن یا عبارت، GPT-3 پاسخی شبیه انسان به تکمیل متن به زبان طبیعی برمی‌گرداند. GPT-3 دارای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است که امروزه در خدمت صنعت هستند. این یک ابزار قدرتمند است که می تواند برنامه هایی برای پاسخ به سؤالات مشتری، مترجم زبان (مثلاً پرسیدن سؤال به زبان انگلیسی و انتظار پاسخ به زبان اسپانیایی) و غیره ایجاد کند.
 
GPT3 همچنین می‌تواند همه چیز را از ایجاد صفحات گسترده گرفته تا ساخت CSS پیچیده یا حتی استقرار نمونه‌های خدمات وب آمازون (AWS) انجام دهد. بنابراین، آیا استفاده از GPT-3 می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ خوب، از بسیاری جهات می تواند کمک کند. همه چیز به کاری که باید انجام دهید بستگی دارد، اما این یک مدل یادگیری عمیق فوق العاده همه کاره است که برای بسیاری از برنامه ها اعمال می شود.
 
برخی از برنامه های کاربردی دیگر GPT-3 که احتمالاً می توانید در تجارت خود استفاده کنید عبارتند از:
 
از توضیحات کوتاه ایمیل ایجاد کنید. برنامه‌ای که می‌تواند توضیحات مختصر داده‌شده را به یک ایمیل حرفه‌ای قالب‌بندی‌شده و درست از نظر گرامری گسترش دهد.
کدهای پایتون را از توضیحات ایجاد کنید. کد API Flask (Python) را فقط با توصیف توابع به زبان انگلیسی با استفاده از GPT-3 ایجاد کنید.
یک مدل یادگیری عمیق بر اساس توضیحات ایجاد کنید. برای جزئیات بیشتر در رابطه با برنامه های GPT-3، به لینک زیر مراجعه کنید:
 
پاسخ داده شده شهریور 25, 1401 بوسیله ی toopak (امتیاز 2,458)   16 48 66
انتخاب شد بهمن 6, 1401 بوسیله ی مصطفی ساتکی
...