دانلود دیتاست از kaggle در colab - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

دانلود دیتاست از kaggle در colab

0 امتیاز
سلام.

من دیتاستی را خواستم از kaggle توی colab دانلود کنم از دستور wget استفاده کردم access denied میده راه اصولیش به چه صورته؟
سوال شده دی 15, 1399  بوسیله ی Oscar (امتیاز 127)   8 25 29

1 پاسخ

0 امتیاز
 
بهترین پاسخ
راه اصلی برای دانلود مجموعه داده از Kaggle به Colab این است که ابتدا به صفحه مجموعه داده در Kaggle بروید، سپس روی دکمه "دانلود" کلیک کنید. این از شما می خواهد که به حساب Kaggle خود وارد شوید یا اگر قبلاً آن را ندارید، یکی ایجاد کنید. پس از ورود به سیستم، می‌توانید مجموعه داده را دانلود کنید.
 
همچنین می‌توانید از Kaggle API برای دانلود مستقیم مجموعه داده در Colab استفاده کنید. ابتدا باید Kaggle API را با اجرای دستور زیر در نوت بوک Colab نصب کنید:
!pip install kaggle

در مرحله بعد، باید به تنظیمات حساب Kaggle خود بروید و یک کلید API ایجاد کنید. هنگامی که کلید API را دارید، می توانید از دستور زیر در Colab برای دانلود مجموعه داده استفاده کنید:

!kaggle datasets download -d <dataset-username>/<dataset-name> -p <path-to-save-dataset>

 

مطمئن شوید که <dataset-username>/<dataset-name> را با نام کاربری و نام مجموعه داده واقعی در Kaggle و <path-to-save-dataset> را با مسیری که می‌خواهید مجموعه داده را در Colab ذخیره کنید، جایگزین کنید.
 
همچنین مهم است که توجه داشته باشید که برخی از مجموعه‌های داده در Kaggle ممکن است خصوصی باشند و برای دسترسی به مجوز نیاز داشته باشند، در این صورت حتی اگر یک کلید API داشته باشید، نمی‌توانید مجموعه داده را دانلود کنید.

 

پاسخ داده شده بهمن 4, 1401 بوسیله ی عباس مولایی (امتیاز 2,754)   1 5 13
انتخاب شد بهمن 6, 1401 بوسیله ی مصطفی ساتکی
...