مشکل دائمی نشدن اطلاعات در دیتابیس - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

مشکل دائمی نشدن اطلاعات در دیتابیس

0 امتیاز
سلام وقت بخیر یک برنامه دفترچه تلفن به زبان سی شارپ و کتابخانه های ADO.NET نوشتم زمانی که اجرا میکنم همه چی  درسته،اطلاعات رو ثبت و ویرایش و حذف میکنم و همون لحظه در datagridView هم نمایش میده که عملیات انجام شده اما اطلاعات در پایگاه داده دائمی نمیشه و وقتی دوباره برنامه رو اجرا میکنم فقط اطلاعاتی که به صورتی دستی وارد جدول کردم موجودن.

کسی میتونه کمکم کنه؟
سوال شده شهریور 25, 1399  بوسیله ی mahlazkb (امتیاز 11)   2 3

1 پاسخ

0 امتیاز
به نظر می رسد که شما با ماندگاری داده در برنامه خود مشکل دارید. بدون دیدن کد یا داشتن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه خود، بیان اینکه دقیقاً مشکل چیست دشوار است، اما در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بررسی کنید:
 
1- آیا هنگام به روز رسانی اطلاعات، تغییرات را در پایگاه داده ذخیره می کنید؟ این اغلب با استفاده از adapter.Update(datatable) قابل انجام است.
 
2- آیا هنگام بسته شدن یا راه اندازی مجدد برنامه، فایل پایگاه داده بازنویسی یا حذف می شود؟ اطمینان حاصل کنید که فایل پایگاه داده در مکانی ذخیره می شود که هنگام بسته شدن برنامه بازنویسی نمی شود.
 
3- آیا هنگام بسته شدن برنامه، اتصال به پایگاه داده به درستی بسته می شود؟ مطمئن شوید که اتصال را به درستی از بین می برید و آن را باز نگه نمی دارید.
 
4- آیا هنگام شروع برنامه، داده ها به درستی در DataGridView بارگذاری می شوند؟ اطمینان حاصل کنید که هنگام شروع برنامه، داده های صحیح از پایگاه داده بارگیری می شوند.
 
اگر این پیشنهادات مشکل را حل نکرد، ممکن است بخواهید کد خود را پست کنید یا اطلاعات بیشتری ارائه دهید تا بتوانیم مشکل را بهتر درک کنیم و راهنمایی های دقیق تری ارائه کنیم.
پاسخ داده شده بهمن 14, 1401 بوسیله ی عباس همت خواه (امتیاز 436)   2 8 13
...