کنترل لایسنس برنامه با قفل نرم افزاری اینترنتی - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

کنترل لایسنس برنامه با قفل نرم افزاری اینترنتی

0 امتیاز
سلام.

من با c++ کار می کنم قصد دارم برای اپلیکیشنی که تولیذ کردم قفل بزارم.اولش قصد داشتم قفل سخت افزاری بزارم بعد دیدم تمامی کامپیوتر های مقصد که قراره اپلیکیشن من توش نصب شه اینترنت دارن. چون تجربه ای تو این زمینه نداشتم دوستانی که تجربه ی انجام این کار را قبلا داشتن لطفا راهنمایی کنند
سوال شده تیر 30, 1399  بوسیله ی .bahman (امتیاز 137)   3 18 24
سلام.دوست عزیز می تونید برنامتون رو deploy کنید(فایل ستاپ بسازید) و در حین ساخت براش کد لایسنس تعریف کنید.به این ترتیب در یکی از مراحل نصب فایل ستاپ،از کاربر درخواست لایسنس معتبر میکنه و درغیراین صورت نصب نمیشه.مثل خیلی از برنامه ها و بازی ها که حتما دیدید.
نه روش پیشنهادی شما مناسب نیست .باید مدیریت پکیج های تو آپلیکیشن هم در اختیار من باشه که هر بار بشه نسخه آپلیکشین را ارتقاء هم داد

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام؛

می‌تونید اوّل اجرای برنامه‌اتون یک کد یکتا بر اساس پارامترهای سخت‌افزاری تهیه کنید و اون کد رو به کاربر بدید، بعد کاربر می‌تونه از طریق سایت پشتیبانی شما کد خودش رو ثبت و یک کد فعال‌سازی دریافت بکنه که با وارد کردنش داخل برنامه‌اتون بتونه ازش استفاده بکنه؛ اینطوری دیگه نیاز دسترسی به اینترنت برای اجرای برنامه‌ام نیست.

نکته‌ای که هست اینکه برنامهٔ شما نباید مستقیماً وظیفهٔ بررسی وضعیّت فعال‌سازی رو به عهده بگیره، بهتره که یک سرویس دیگه‌ای بنویسید که اون وظیفهٔ اجرا کردن برنامه‌اتون رو داشته باشه و قبل از انجام هر عملیات اصلی‌ای در برنامه اوّل از اون سرویس تأییدیه بگیرید. یک‌سری کارهای ساده‌ام مثل حذف کردن Symbol table و یا :

 Anti-Virtualization
 Anti-Disassembly
 Anti-Debugging
 Obfuscation
 Intgerity Check
 Chain Managment

هم انجام بدید.

پاسخ داده شده تیر 30, 1399 بوسیله ی mg_ramezani (امتیاز 727)   1 1 12
...