اررو Cs0246 در سی شارپ - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

اررو Cs0246 در سی شارپ

0 امتیاز

با وجود این که داخل رفرنس برنامه لایه Datamodel اضافه شده ولی این اررو ها بازم هست

 

سوال شده بهمن 9, 1396  بوسیله ی roya (امتیاز 9)   1 1 1

1 پاسخ

0 امتیاز

سلام دوست عزیز این ارور وقتی به وجود میاد می تونه چند تا علت ممکنه داشته باشه که هر کدومش برای دادن این ارور کافیه من علت هاشو میگم ولی ممکنه که این کارو کرده باشی یا اینکه قبلا مرور کرد باشه ولی علت اصلی اینه که یا یادت رفتی یا به درستی این کار رو انجام ندادی(من حرفه ای نیستم و ادعایی هم مبنی بر اینکه کاملا درست باشه ندارم)

مشکل اولی که معمولا بیشترین افراد هم به همین خاطر با این ارور روبه رو میشن اینکه که با فایلی که میخوایی و کلاس هاش به خوبی ارتباط نمیتونه برقرار کنه و اینکه کلاس هارو جایی معرفی کردی که ارتباطی با پروژه ای که میخوای نداره و نمیتونه داخل اونجا ازش استفاده کنی.

علت دوم که خودم داخل یک سایت مطالعش کردم اینه که تو داری از دستور و کد به درستی استفاده میکنی ولی به درستی نمیتونه مرجع یا فایل رو فراخونی کنی و این باعث میشه اون مرجعت از بین بره و نتونی بهش دست رسی داشته باشی بهتره به یک روش دیگه و از جایی دیگه فراخونی کنی.

ممکن هم هست نام یا نوعش را اشتباه تایپ کرده باشی برای همین برای فراخونی نمیتونه پیداش کنه.

احتمال بیشتر روی اینه که داخل برنامت از کدی که استفاده کردی و کتابخانه رو اد کردی نمی تونه کتاب خانه رو فراخونی کنی پی باید روند رو دوباره طی کنی و ببینی کچا مشکل داره و از اسم گذاری هاتم مطمئن بشی.

مورد بعدی این که شاید فراخونی به درستی میکنی و اینکه به درستی ازش استفاده نمیکنی برای مثال در اول برنامه اینطوری معرفیش نمیکنی System.Data

احتمال این کمه ولی میگم که شاید کد هارو از جایی دیده باشی امکان داره کدی که داری استفاده میکنی مال زبان دیگه ای باشه یا از دستوری ونوع کد نویسی زبان دیگه ای استفاده کردی.

از کدی که برای این کتاب خانه هست شاید استفاده نمیکنی چون باید بعد از هر بار فراخونی باید نوع و نام متغیر کانلا مشخص شود و در برنامه استفاده شود در غیر این صورت باید برای مثال از System.Data.DataSet ds استفاده کنید.

امکان این هم بالای اینکه شما برای مثال پروژه ای که ساختی از رفرنس های فرم ورک ۷ استفاده کردی ولی در ویژوال استدیو یا لپتاپت بیشتر از ۶ اضافه نکردی به همین خاطر به این  که نمیتونه اون فریم ورک را فراخونی کنه به مشکل برمیخوره و همین ارور رو میده.

ور در اخر هم از دستورالعمل هایی که برای این منبع استفاده کردی دستورالعمل های درستی نیستند و شاید به خوبی از انها استفاده نکردی به خصوص در قسمت نام و نوع ان ها...

ببخشید اگه پیچیدش کردم چون همش تجربیات خودم نبود تعدادی را از مطالعه لینک زیر برات فرستادم:

https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/language-reference/compiler-messages/cs0246

در کل اگ بخوام بهت باتوجه به تجربه پیشنهاد بدم اینه که کد ها و کتابخانه هارو باتوجه به نکاتی که گفته دوباره بنویسی و اضافه کنی موفق باشید.

پاسخ داده شده تیر 6, 1397 بوسیله ی maickel (امتیاز 27)   2 2 3
...