مشکل بعد از تولید فایل object با LuaJIT - هفت خط کد انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی

مشکل بعد از تولید فایل object با LuaJIT

+2 امتیاز

سلام!

(Fedora 20)

با استفاده از LuaJIT فایل hello.o رو از hello.lua تولید کردم...

:hello.lua

print "Hello World!"

دستوری که برای تولید فایل object می زنم:

luajit -b hello.lua hello.obj

خوب حالا که فایل object رو دارم چی کار می تونم بکنم...؟

تو وب سایتش گفته:

luajit -b test.lua test.obj                 # Generate object file
# Link test.obj with your application and load it with require("test")

می شه راهنمایی کنید که دقیقا با این فایل object چی کار باید بکنم...؟

در اصل هدفم این هست که برنامه ی hello.lua رو تبدیل به یه فایل اجرایی standalone کنم!

سوال شده شهریور 12, 1393  بوسیله ی مسعود لپه‌چی (امتیاز 928)   12 31 50
ویرایش شده شهریور 16, 1393 بوسیله ی مسعود لپه‌چی
من با این lua آشنا نیستم ولی از کامنت ای که گذاشتید بنظر میرسه باید یک پروژه دیگه بسازید و این object ها رو بهش  لینک کنید . مثل فایل های .lib یا .a
ممنونم...
البته تو اون خط فقط فایل obj. رو تولید کرده... comment ‌ـی که جلوی خط هست مربوط به اون خط می شه... شاید با خط پایین اشتباه گرفتید... من هم یه لحظه همین اشتباه رو کردم...
اما به هر حال من نمی دونم چیو باید به چی لینک کنم!
به برنامه C باید لینک کنی این جا رو ببین http://stackoverflow.com/questions/19416981/running-luajit-object-file-from-c
واقعا ممنونم!
ارزشش بیش از یه comment بود!
حالا یه نکته ای که هست اینه که گاهی بعضی فایل های اجرایی رو Nautilus به عنوان Executable text file می شناسه در صورتی که انتظار داریم این طور نباشه! اسم فایل رو عوض کردم درست شد... اگه اسم فایل lua یا app باشه [تو سیستم من] Nautilus این طوری رفتار می کنه... فکر می کنم چون بعضی اسم ها در واقع پسوند هم هستند... که اولش به نظرم خیلی عجیب بود که چرا!

پاسخ شما

اسم شما برای نمایش (دلخواه):
از ایمیل شما فقط برای ارسال اطلاعات بالا استفاده میشود.
تایید نامه ضد اسپم:

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
...